شب آغاز هجرت تو


عاشق

شب آغاز هجرت تو شب در خود شكستنم بود

شب بی رحم رفتن تو شب از خود نشستنم بود

شب بی تو شب بی من شب دل مرده های تنهام بود

شب رفتن شب ماندن شب دل كندن من از ما بود

واسه جشن دلتنگی ما گل گریه سبد سبد بود

با طلوع عشق من تو هم زمین هم ستاره بد بود

از هجرت تو شكنجه دیدم كوچ تو اوج ریاضتم بود

چه مومنانه از خود گذشتم كوچ من از ما نهایتم بود

به دادم برس به دادم برس تو ای ناجی تبار من

به دادم برس به دادم برس تو ای قلب سوگوار من

سهم من جز شكستن من تو هجوم شب زمین نیست

با خرابان خاكی من شوق پرواز آخری نیست

بی تو باید دوباره برگشت به شب بی پناهی

سنگر وحشت من از من مرحم زخم پیر من بود

واسه پیدا شدن تو آینه جاده سبز گم شدن كو

بی تو باید دوباره گم شد تو غبار تباهی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,| 17:14 | مرتضی|

De$ign:khanoomi